★GUERRA PER LA TERRA★: Tornarem a lluitar, tonarem a véncer!
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

diumenge, 11 de gener del 2009

Tornarem a lluitar, tonarem a véncer!

Ja fa prou de temps, vaig comprer-me un llibre que em va cridar moltíssim l'atenció.
Aquest llibre era "Tornarem a lluitar! (i tornarem a véncer)", de Roger Ferriols.

A la primera pàgina l'autor defineix aquedst llibre com un "revisió gràfica a la història de l'esquerra independentista", que va desde el 1969 fins al 2006.

En quest llibre el que "Roger" a fet és, gràcies al seu impresionant arxiu, dibuixar fotos i cartells relacionats amb l'EI dels anys que he nomenat, i fer un escrit, a mà, (que és una faenà...), describint la foto o el cartell..., etc.

Doncs bé, el millor de tot és que tots els beneficis del llibe han anat a parar a la coordinadora de comités de suport a preosos polítics RESCAT, íntegrament.

Això si que és dedicació a la causa.



TORNAREM A LLUITAR, TORNAREM A VÉNCER!! VISCA LA TERRA!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei crack!
Estem pensant de fer una ''escapaeta'' i anar el dia 24 a Barcelona a la mani dels 300 anys si n'hi haguere bus. I els teus tios potser també venen ja que compartiriem bus en Endavant.
No és segur però molaria molt eh? xD
Records.

Pere ha dit...

eii, pos estarie molt pero ke molt bé!!
conta en mi.

auu, ja me dirás algo. ja saps el meu movil.

records
dew

Mercè ha dit...

Ei, revisant missatges antiquíssims del meu blog he trobat un comentari teu que em va passar per alt.. ho sento.. x)
El llibre: té molt bona pinta! Ja el buscaré, però em costarà trobar-lo xD Sembla bó..
(si no trobes el blog al perfil és horesbruixes.blogspot......)
Un petò!:)

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Ja m'agradaria anar a un mani d'exies, o a algun concertet reggae,jaja i pegarme una festa de estes de no enrecordarse

Anna. ha dit...

Pere, té bona pinta eixe llibre.

:) Sí, ves penjant coses, no sé. A mi abans tampoc m'agradava massa però ara sí :P

Escoltaa! Anireu al concert de boikot el 6 de febrer a la Salatal? :S

Jo, haha, supose que sí, segurament sí, ia mos vorem per allí si aneuu o vas perquè sempre estas per ahi..:)

adéeu(K)