★GUERRA PER LA TERRA★: Bad Manners - Stupidity
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

dimarts, 13 de maig del 2008

Bad Manners - Stupidity



Bad Manners - Stupidity:

01 Fatman
02 Can't Take My Eyes Out off You
03 Happy
04 What Ya Gonna Do
05 Black Night
06 I'm a Mummy
07 Way out Mummy
08 Teddy Bears Picnic
09 Cider Drinker
10 Tossin11 Dat Think There
12 I Don't Care
13 Do Nothing
14 Eng-Er-Land
15 Hoots Mon
16 Manners Knees-Up



Bad Manners són una fantàstica banda britànica, l'estil dels quals és el 2TONE, la segona onada del SKA. Són molt bons.
Descarregueu-lo, vos agradarà.



Link de la descàrrega.

Si vos a agradat aquest CD, voteu aquest bloc al TopCatalà (banda dreta del bloc). Gràcies.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

PERE CRACK!

Xavi ha dit...

Dios! Estas be? t'ha passat algo? Postejant dos dies seguits!!

Anònim ha dit...

hola company! avore si pots conseguir un lick amb musica dels banda bassoti, des de ara mateix em baixe musica com un boig gracies al guerraperlaterra!

Pere ha dit...

Per a enric: molt típic tio... xD

Pere ha dit...

Per a xavi: tinc febra!! xD (en realitat no xD, però a voltes m'emocione xD)

Pere ha dit...

Per a oriol: ací tens l'últim disc (2008): http://rapidshare.com/files/108597536/BANDA_BASSOTTI_-__2008__Viento__lucha_y_Sol.rar.html

en el meu blog pots trobar el antepenúltim.

el penúltim és un disc de recopilacions, no és tan bó. en isos dos tens més que suficient de moment, però també te puc facilitar aquest: http://lix.in/42195f (ATENCIÓ: ESTE ULTIM TÉ CONTRASENYA, A L'HORA DE DESCOMPRIMIR-LO. ÉS ÉSTA: miserabelx).
ESPERE QUE T'AGRADEN

Anònim ha dit...

si que es veritat, falte punk!!!dema el usb!!!!

Anònim ha dit...

WoW!! et juru ke m'encanta aquest bloc. jo soc de llèida, i tu?

Pere ha dit...

dons jo sóc de castelló de la plana.

Sóm i serem!!
visca la plana, la plana catalana!! xD

Xavi ha dit...

Fas un coment per a cadascu? XD pa que no parega mort

Anònim ha dit...

23 d'agost BAD MANNERS a Passanant, gratuït. + informació a www.passanant.cat
Visca la terra.