★GUERRA PER LA TERRA★: Ja fa uns anys...
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

dimarts, 23 d’octubre del 2007

Ja fa uns anys...

Quan començava a entrar en el rotllo, ja fa uns anyets, em vaig comprar amb tota la il·lusió del món una bandera anarkista. Jo creía que l'anarkisme anva açociat a l'independència i a la revolució, pero em vaig donar conter amb el pas del temps que només va açociat a la revolució. Però, de veritat és bona la anrkia? De veritat sabriem portar un "govern raonable"? Jo crec que no. Jo crec que tots es matarien per governar, i que cadascú faria lo que li donara la gana..., i no pot ser.
Em vaig endur una decepció, perqué açociave l'anarkia en ser desquerres, però ser anarkic vol dir no ser de res, ser lliure d per fer el que es vol, i no crec que siga la solució per a dur a un pais cap a la independència...
Encara en tot lo que he anat observant estos anys, encara no sé que es la anrkia, i algun dia m'agradaria saber-ho. El que si que tinc clar és que no soc anarkic, SOC ANTIMONARQUIC!