★GUERRA PER LA TERRA★: Cada dia tinc més por d'anar pel carrer...
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

dilluns, 29 d’octubre del 2007

Cada dia tinc més por d'anar pel carrer...

El títol ho diu tot, no?
Tinc la sort de viure en Castelló, que és més una ciutat de kinkis que de skinheads feixistes, perque si nó ja m'aurien pegat més d'una pallisa pel carrer. El món està fatal, per portar una simple samarreta d'Obrint Pas, ja m'han dit de fill de puta roig cap a amunt...,
Una bona manera de que no vos pase coses com estes o pitjors, és coneixer-los, saber com tractar-los, saber com són.
Vull aconsellar que mireu un documental que s'emetrà demà per la nit en Tele 5.

Aneu en molt de compte en lo que dieu i feu, serà millor...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

EI CRACK, JO EN LA SAMARRETA DE S.A. M'HAN DIT ETARRA, BORRATXO, I UN FUM DE COSES.
I GUARRO MOLTES VEGADES.. I SOBRETOT CATALAN DE MIERDA ..

ANAR EN COMPTE IAVAN..


SALUT I REVOLUCIÓ

ENRIC

Pere ha dit...

a mi lo de etarra m'ho diuen iavan per la forma de pensar ke tinc, no cal ni ke me pose res...

salut

||*||