★GUERRA PER LA TERRA★: El 25 d'abril de l'Esquerra independentista
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

dimecres, 29 d’abril del 2009

El 25 d'abril de l'Esquerra independentista

El passat dissapte es va cel·lebrar la diada del País Valencià, ja que era 25 d'abril. Va ser tot un èxit, tenint en compte que només convocava l'Esquerra Independentista (Campanya 300 anys). Van acudir, segons els convocants,unes 5000 persones.

Ací deixe unes fotos (extretes d'ací)per a que observeu el que va ser:



En fi companys, ho vam disfrutar...

Les tres "S" (Som, Serem, i Salut!)

3 comentaris:

SERGIBR ha dit...

doncs sí. Jo vaig ser-hi un any i en guardo molt bon record. Mentre que aquí la Diada és un acte bàsicament reivindicatiu (exceptuant el seguit d'actes que darrerament es fan al passeig Lluís Companys), recordo una jornada lúdico-festiva agradable al País Valencià.

Sense València no hi ha independència!!

Anònim ha dit...

Ei Pere,

merci pel teu comentari al blog. Ara el tinc un xic abandonat, estic d'exàmens, però aviam si aquest cap de setmana torno a actualitzar.
Per cert, com ens has trobat?

Bé, gràcies i felicitats pel 25 d'abril! La lluita continua, i encara més al País Valencià!

Visca la terra!

marc gorina.

Anònim ha dit...

Ah bé bé,
doncs jo sóc el "Català!" del racó xd
ja t'enllaço jo també al meu blog.

vinga cuida't!