★GUERRA PER LA TERRA★: Una nova era s'aproxima...
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

diumenge, 9 de novembre del 2008

Una nova era s'aproxima...

Han hagut molts canvis: personal, polítics..., cada volta, cada dia trobe coses noves amb les que experimentar, i per les quals desperte una curiosiatat mai no experimentada abans.
Obama és l president electe dels EUA, això vol dir que que, per descomptat, s'ha convertit en el president del món. Això, sincerament, no influïx en la meva vida, però és una cosa destacable.

La meva vida canvia, batxillerat, és molt més difícil i no tinc força sufucient per a portar una Assemblea de joves jo sól, i he decidit, despres d'uns "desastres de militants", he decidit que el meu futur estarà en Maulets La Plana.
Crec que és la millor opció. Per a què crear rivalitats, podent unir-nos en una sola força política, i fer feina, clar...No res més a comentar, que no tinc temps, però anunciar el renaixement del bloc.


Adèu i Visca La Terra Lliure!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja trobava a faltar que actualitzares.

Que sapigues que estic molt content de que entres a Maulets, i clar, tu mateix ho has dit, per a què fer rivalitats? Tots sabem que la unió fa la força.

Vinga ja xarrem Pere.

Salut!