★GUERRA PER LA TERRA★: Del 2 al 4 de Maig, tots a Atzeneta!!
Guerra, guerra per la terra, cridem tots el catalans..., que se'n vagi el rei d'Espanya que ens vol esclavitzar...., GUERRA PER LA TERRA!!

dilluns, 28 d’abril del 2008

Del 2 al 4 de Maig, tots a Atzeneta!!

Aquest pont l'hem de passar tots a Atzeneta de Maestrat, ja que la SEPC (Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans) a organtzat un trobada, amb diverses activitats, entre elles:
- Tallers
- Xerrades
- Debats
- Concerts
- Etc...

El més important a destacar és l'actuació del grup La Gossa Sorda, amb el seu nou disc Saó, acompanyats de molts grups més en dissapte, i en divendres hi ha un altre concert, no tan "bó", però el que jo men vaig de cap.

Ací vos deixe el cartell, a més del link de descarrega del disc de Saó. Vos agradarà.


Descarregueu-lo d'ací (el CD).

Guerra Per La Terra a Atzeneta!! Festa!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs jo no vaig xd

no em crida la antenció ni pels grups ni per la sepc xd

a vera si porten revolta21, o camarada kalashnikov que fa falta rock dur català cullons!!

au fiera

Xavi ha dit...

Jo tampoc :D